2013. március 22., péntek

2. fejezet: Az üzenet






*Selly szemszöge*

Amikor reggel ránéztem az órámra elégedetten keltem fel.Ma nem fogok elkésni.Nyugodtan bementem a fürdőszobába miután kiválasztottam a mai ruhámat.

Ez lenne a ruha.Aztán lementem anyuhoz a földszintre.Amint megláttam elröhögtem magam.Anyu a konyhában próbálja bepanírozni a húst.Szinte nem is láttam mert az egész teste tele volt morzsával, tojással és liszttel.Az egész konyha úszott a panírtól.Amint meglátta hogy röhögök csak fancsali képett vágott és ezt mondta:
Én többet nem sütök.
És nem tevékenykedsz egyáltalán a konyhába - raktam hozzá.
Így van - helyeselt.Segítettem neki befejezni a munkát és megreggeliztem, majd indultam is a suliba.Mikor megérkeztem Amy tátott szájjal bámult.
Nem késtem el - jelentettem ki boldogan és büszkén.
Beteg vagy? - és megfogta a homlokom, hogy megnézze van-e lázam.Erre én gúnyosan elmosolyodtam és láttam rajta, hogy elégedett a teljesítményemmel.Csöngettek és indultunk is az óránkra.Mikor vége lett az első órának megnéztem a telefonomat, de még nem érkezett üzenetem.Mire elszomorodtam.Ezt Amy is észrevette.
Adj nekik időt - mondta- Hiszen nem tudnak ilyen gyorsan sorsolni. - nyugtatott meg.Igaza is volt . Végülis csak tegnap hirdették meg a nyereményjátékot.Mondjuk a One Direction-ről van szó, és tudjuk, hogy mindenki imádja őket szóval biztos megvan már a 10 000 like. Remélem én nyerek.Nagyon szeretnék elmenni a koncertre.Miközben gondolkodtam arra ébredtem, hogy Amy ráz és mondogatja, hogy Selly hahóó Selly hallasz?
Ja bocsi, nem figyeltem - eszméltem fel.
Vettem észre - vágta rá.Csöngettek.Ilyen gyorsan telne az idő? kérdeztem magamtól.
Na gyere, Josh tanár úr mindig pontosan érkezik az óráira - említette meg.Az óra közben majdnem elaludtam. Olyan unalmas volt.Kit érdekelnek a fizika " rejtelmei"?Végre kicsöngettek.Azt hittem soha nem lesz vége.Mikor kiértünk az udvarra rezgett a telefonom. Üzenetem jött. Jajj Istenem és mi van ha tényleg megnyertem? Mehetnék a One Direction koncertre.Én lennék a világ legboldogabb embere.Láthatnám őket.Remegve vettem ki a zsebemből a telefont.Amikor megnyitottam az üzenetet majdnem kiesett a kezemből a telefon annyira remegett a kezem.Libabőrös vagyok.Amikor elolvastam azt hittem itt rogyok össze és bőgöm el magam.Üzenet: Sajnáljuk nem Maga nyert.Sírtam.El sem hiszem, hogy nem nyertem.Az nem lehet. Amy átölelt és azt mondogatta: semmi baj, minden rendben van.Ez jól esett. Ha nem lett volna ott biztos összeesek és elkezdek hisztizni mindenki előtt.Amivel nagy valószerűség leégetem magam.Mondjuk nem is tudom mit gondoltam.Rengetegen like-olták. Nagyon kicsi volt rá az esély, hogy én nyerek.De annyira elakartam menni arra a koncertre.Nagyon szeretem őket.Miközben ezen szomorkodtam addig Amy hazavitt.Otthon lefektetett a kanapéra.Aztán elaludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése