2013. május 31., péntek

6.fejezet: Egy nap a One Directionnel







Reggel felkeltem és egyből eszembe jutott a tegnap este.Már ott jártam a gondolataimban, hogy vajon valóság volt-e?.Agyalásom közben felöltöztem és lementem a konyhába reggelit készíteni magamnak.Úgy döntöttem tojásrántottát csinálok, mivel az egyszerű és finom is.Miután elkészítettem leültem a TV elé.Kapcsolgattam az adók között valami normális csatorna után keresgélve.Ekkor megcsörrent a telefonom, gondoltam Zayn lehet.
Szia Zayn-megkockáztattam beleszólásomat a telefonba.
Jó reggelt, nincs kedved velem találkozni?-kérdezte a végén elhalkuló hangon.
De, persze.Mikor és hol?-tettem fel alapvető találkozós kérdéseimet.
Mondjuk fél óra múlva érted megyek.Úgy jó?-Zayn.
Tökéletes-adtam egyértelmű választ.
Rendben, akkor fél óra múlva előtted leszek-tisztázta találkozásunk részleteit.
Oké-Én.
Szia-köszönt el.
Szia-zártam le a beszélgetést és megszakítottuk a vonalat.Ezek a gondolatok cikáztak a fejemben: mit vegyek fel, vajon hova mehetünk, és meddig?Felrohantam a szobámba és elkezdtem keresgélni a ruháim között.Hosszas gondolkodás után arra jutottam, hogy egy hétköznapi ruhát veszek fel.Erre esett a választásom:
Coffba kötöttem a hajamat és egy teljesen átlagos sminket tettem fel, ami egy szempilla spirálból és egy szájfényből állt( legalábbis nekem ez az átlagos).Épp időben lettem kész , mert pont akkor csöngettek.Még utoljára megnéztem magamat az előszobai tükörben, majd miután megbizonyosodtam arról, hogy minden rendben, nyitottam az ajtót.
Jó reggelt-köszönt nekem az ajtófélfának dőlt barnaság.
Neked is-köszöntem vissza.
Mehetünk?-kérdezte
Persze, de hova is?-érdeklődtem.
A Direction házba-jelentette ki, és nem is várta meg reakciómat, elkezdett húzni az autója felé.Beültünk és már indult is a motor.Az út alatt nem szólalt meg egyikőnk sem.Zayn bekapcsolta a rádiót amiben Rihanna új száma ment: Rihanna-diamond. Mikor vége lett a dalnak már ott is voltunk az úti célunknál.vagyis gondolom az volt, mivel megálltunk.Kiszálltunk a kocsiból és egy hatalmas fehér házat pillantottam meg egy nagy kerttel amiben semmi virág nem volt, csak fű és tujaféleségek.Egy óriási kapun mentünk be s onnan egy kikövezett út vezetett a bejárathoz.Zayn ajtót nyitott nekem.Beléptem s olyan látvány fogadott amire nem számítottam.Na jó azért gondoltam, hogy nem lesz kicsi a ház de ennyire?Hatalmas nappali fehér bőrkanapéval, üveg dohányzó asztallal, egy krémszínű szőnyeggel és persze egy plazma tévével.Balra a konyha volt pulttal és annak végződése egészen kijött és ott bárszékek fogták körbe.Szembe egy lépcső amin jobbról lehetett felmenni.Mögötte lehetett látni egy óriási üvegajtót, amin kinézve egy medence volt nyugágyakkal.Csodálkozásomból Zayn szakított ki.
Megjöttünk-kiabált.Szóval a fiúk is itt lehetnek.És ezután nem sokkal megjelent előttem Liam.
Hello-köszönt.
Szia-válaszoltam.Na ekkor rohant le az emeletről Harry kezében egy répával, s mögötte Louis ordibált utána, hogy adja vissza répaúrfit(?).Mikor Harry meglátott megállt és lemosolyodott.Ezt Lou kihasználta és kivette a kezéből a répát.A göndörkét láthatóan nem zavarta a dolog.Közeledett felém majd csak azt vettem észre, hogy szorosan ölelgetnek.Király.Egy kicsit kényelmetlen volt a szituáció.Bár ő legalább üdvözölt valamilyen módon.Zayn csak köszönt aztán le vagyok tudva. Hazza elengedett és ekkor döcögött le Niall az emeletről.Egyenesen felém jött és megállás nélkül mosolygott.megölelt.Érdekes nagyon jól esett az ölelése.Éreztem, hogy szívből jön.De már vége is lett, mert Louis arrébb lökte, mondván, hogy most ő jön.Kaptam tőle egy puszit és egy jó reggelt kijelentést, majd kijelentette, hogy megy répát pucolni és távozott.A fiúk beljebb tessékeltek és leültettek a kanapéra.Ezután olyan következett amire nem számítottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése