2013. április 1., hétfő

4. fejezet: Mért kérdezte?






A One Direction tagjaival sétálok egészen egy pizzázóig....
Mikor beértünk mindenki lerohanta őket, hogy autogramot kapjanak.Én meg csak álltam és még mindig nem tudtam elhinni amit átélek.Mikor végeztek a kívánságok teljesítésével odajöttek hozzám, majd leültünk egy asztalhoz.Rendeltünk pizzát.Közben felváltva faggattak az életemről.
És van barátod? - kérdezte meg Zayn.Erre a kérdésre zavarba jöttem.
Nem, nincs - gyorsan hadartam. Erre a két szavamra elmosolyodott. Nem értettem miért, de ráhagytam a dolgot.Mikor megettük a pizzát még beszélgettünk egy kicsit és elbúcsúztunk.

*Zayn szemszöge*

Mikor megláttam a szomszéd fán egy lányt elmosolyodtam.Tudtam, hogy minket néz.Amikor végeztünk a mini koncerttel megkértem a fiúkat, hogy menjünk oda. Kíváncsi voltam a lányra.Amikor közelebbről megláttam elállt a lélegzete.Egyszerűen gyönyörű volt.Nagyon megtetszett.Megkérdeztem nincs-e kedve enni velünk valamit.Féltem, hogy a válasz nem lesz, de beleegyezett.Majdnem felkiáltottam örömömben.Csak egy dolog járt a fejemben: vajon van barátja?.A fiúk sorban kérdezgették tőle az információkat és mikor már úgy gondoltam nem lenne félreérthető a kérdésem feltettem neki.Egy kicsit zavarba jött majd kijelentette, hogy nincs.Egy újabb örömtánc.Persze nem szabad kimutatni.Sokat nevettünk.Vicces lány.Mikor elköszöntünk a fiúk egyből rám zúdítottak mosolygó és valamit sejtő tekintetüket. Harry kivételével.Ő inkább perverz arckifejezéssel fordult felém, amire én csak megforgattam a szemem.

~*Pár órával később*~

Már otthon vagyunk.Még mindig Selly járt a fejemben.Nem tudtam kiverni belőle.Olyan szép és vicces.Ő teljesen más mint a többi lány.Azt hiszem beleszerettem.Mikor felnéztem a gondolatmenetem közben csak annyit látok, hogy a fiúk folyamatosan engem néznek( megint), ugyanazzal az arckifejezéssel mint a pizzázó előtt.Kezdenek idegesíteni.Egyszer csak Liam megszólal:
Valaki szerelmes- mondta enyhe mosollyal a száján.
Valaki szeret beleavatkozni mások érzéseibe- vágtam vissza neki.Erre mindenki elröhögte magát.Én sem tudtam kihagyni.

*Selly szemszöge*

Még mindig az járt a fejembe vajon mért kérdezte?Tetszhetek neki?Kizárt!Én?Lehetetlen!Én csak egy hétköznapi lány vagyok, aki kukkolta őket, aztán elmentem velük pizzázni.De akkor miért kérdezte?Lehet, hogy ez a kérdés jutott az eszébe. Igen valószínűleg.Egyszer csak egy kéz rázza meg a vállam. Amy volt az.Kérdően pillantott rám.
Min gondolkozol ennyire?-kérdezte.
Semmin-hazudtam neki.De nem bírtam ki hogy ne mosolyogjak egy 1000 Wattosat.Elég feltűnő volt.Ezért inkább beadtam a derekam.
Együtt pizzáztam a One Direction-nel!!!!- sikítottam.Erre a mondatomra kitágult a szeme és elkezdett kérdezősködni.
Tényleg? Találkoztál velük? Hogyan? Mikor?Tudni akarok mindent!-parancsolt rám szinte sikítozva.Elmeséltem neki mindent.Beszámoltam és a kicsi részleteket amiket észrevettem azt is beletettem a sztorimba.Ő csak tátott szájjal hallgatta.Aztán mikor befejeztem megszólalt.
Zaynnek bejössz.- újra elkezdett sikítozni és ugrál és szaladgált fel és alá a szobában.
Dehogyis.Csak megkérdezte-vágtam rá.
Akkor miért kérdezte?-nézett rám gyanakvóan.Ez jó kérdés. Fogalmam sincs miért volt rá kíváncsi.Csak reménykedtem, hogy Amynek igaza van.Majd megcsörrent a telefonom.Mikor megnéztem ki lehet az egy ismeretlen szám volt kiírva.Felvettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése