2013. március 22., péntek

1. fejezet: Egy átlagos nap


                                             


Selly elkésel az iskolából!- üvöltötte anyu a földszintről.Erre a mondatra rögtön felpattantam és mint a villám felöltöztem. Nem volt sok időm, így csak szempillaspirált tettem
 fel az arcomra a kedvenc szájfényemmel és felcoffoztam a hajam. Mikor lerohantam a lépcsőn anyunak nyomtam egy puszit és fejvesztve sprinteltem a suliba.Egy kicsit késtem. De
szerencsémre még nem volt benn a tanár.Egy pillantást vetettem az osztályra és szemem megakadt legjobb barátnőmön amint éppen számonkérően végigmér.Erre csak biccentettem egyet
és leültem a helyemre.Megérkezett a tanár.Elkezdett rizsázni a 2. világháborúról.Szerencsére nem kaptunk leckét.Viszont mikor kicsöngettek rohantam barátnőmhöz, aki még mindig
méregetett.
Szia Amy.-köszöntem egy kis mosollyal ami a visszahúzódásom jele volt.
Már megint késtél-mondta szemrehányóan.
Igen, tudom és sajnálom, de nem ébresztett a telefonom -próbáltam magamat menteni.De ahogy láttam inkább nem kerestem kifogást.Csak annyit mondtam- Sajnálom.
Nem baj - legyintett.- De cserébe eljössz velem ma a plázába -erre a mondatra kivillantotta fogsorát.
Rendben - feleltem.Igazából még örültem is a plázázásnak . Régen voltam vásárolni. Ezt a gondolatomat törte meg a csengetés.
...Később...
Órák után egyből mentünk is.Szerencsére a mostani trendet szeretem szóval könnyű lesz új ruhadarabokat beszerezni.Amint beléptünk az első boltba én már mentem is a farmernadrágok sorába.Vagyis mentem volna.De Amy visszahúzott.
Ma nem veszel farmert - jelentette ki. Vitatkozni akartam vele, de láttam a szemében a gondolatokat így inkább nem tettem. Behúzott egy szoknya sorra és elkezdte válogatni a ruhadarabokat.Néha-néha felém pillantott és hozzám mért néhányat. Aztán amikor végzett már halomnyi volt nála.Egy elégedett mosollyal elment egy próbafülkéig.
Ezeket próbáld fel - és a kezembe nyomta a rengeteg ruhát. Gondoltam próbálkozom egy kifogással.
De ennyi ruhát nem vihetek be - majd mikor csúnyán nézett úgy döntöttem feladom és elkezdtem próbálni. Mikor elkészültem kifizettük a ruhákat és mentünk is a következő boltba. Ez így ment 3 órán keresztül, majd amikor kifulladtunk elindultunk hazafele. Amikor anyu meglátott a sok szatyorral elmosolyodott.
Csak nem vásároltál - kérdezte és egy tál paprikás krumplit tolt elém az asztalon.
De - mosolyogtam vissza és hozzátettem- Köszi anyu a vacsit.
Szívesen kicsim - válaszolta, majd ki is ment a nappaliba tv-t nézni.a vacsora után mentem fürdeni és az időt látva gyorsan le is feküdtem.

2 megjegyzés: